Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Kom je er niet uit of staat jouw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via het Contact formulier.
FAQ
Zo werkt bestellen
1. Plaats het product in je winkelwagen. Alles compleet? Klik dan op bestellen.
2. Vul je gegevens in. Heb je een account? Log dan in zodat alle bekende gegevens automatisch ingevuld worden.
3. Reken je bestelling af. Je ontvangt van ons een bestelbevestiging met je ordernummer.
Ik heb een advies- of productvraag
Neem contact met ons op via het Contact formulier. We reageren zo snel mogelijk.
Betaalmogelijkheden
Wij bieden onderstaande betaalmogelijkheden aan:
- iDeal
- Creditcard
- Apple Pay
De volgende betaalopties zijn niet mogelijk:
- Betalen onder rembours
- Betalen in termijnen
Is mijn product op voorraad?
De actuele voorraad van elk product staat weergegeven op de website. De melding ‘Beschikbaar via nabestelling’ geeft aan dat het betreffende product niet op voorraad is maar wel kan worden besteld.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Producten die op voorraad zijn worden doorgaans binnen 2 à 3 werkdagen geleverd. Indien een product niet op voorraad is dien je rekening te houden met een levertijd van 3 à 4 weken. Omdat we de productie in eigen hand hebben zijn we afhankelijk van de levertijden van onze toeleveranciers. We vragen om je begrip hiervoor.
Verzendkosten
Alle bestellingen met een orderwaarde vanaf € 50,- versturen wij gratis naar adressen in Nederland. Bij een bestelling onder € 50,- rekenen we € 6,75 verzendkosten.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Kleinere producten (zoals afdekhoezen) worden door ons verstuurd met PostNL of DHL. Grotere producten (zoals speakers) worden op afspraak geleverd door onze eigen bezorgdienst.
14 dagen bedenktijd bij Merinda
Merinda streeft altijd naar een hoge klanttevredenheid. Ben je niet tevreden met je producten of blijken de producten defect te zijn, dan heb je twee opties: je kunt je producten ruilen of je kunt ervoor kiezen om het aankoopbedrag retour te ontvangen. Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen, de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je de producten fysiek in bezit krijgt. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor jouw rekening.
Je bent binnen de retourtermijn van 14 dagen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van het gebruik van de producten, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen. Wij kunnen dus de waardevermindering bij je in rekening brengen.
Ons retourproces
Als je besluit je bestelling te retourneren, vragen wij je de volgende stappen te doorlopen:
- Neem contact op met onze klantenservice via het Contact formulier of via een email naar service@merinda.nl en vermeld in het bericht je naam en ordernummer. Het ordernummer staat in de bevestigingsmail van je bestelling.
- Je ontvangt van onze klantenservice retourinstructies per mail. Retourzendingen kunnen naar het volgende adres worden gestuurd:
Merinda B.V.
De Niagara 3
5152 VB Drunen
Nederland - Zodra de bestelling bij ons is binnengekomen, zullen wij je retour beoordelen en je op de hoogte stellen per e-mail.
Garantie
Het is altijd vervelend als een apparaat defect raakt. Het wordt nog vervelender als er reparatiekosten aan verbonden zijn om het op te lossen.
De wet stelt dat je recht hebt op een product van goede kwaliteit. Daarom, zolang het defect niet door jezelf veroorzaakt is (laten vallen, bijvoorbeeld), heb je bij Merinda 2 jaar garantie. Daarbuiten geldt wat je redelijkerwijs mag verwachten van het product.
Binnen de garantietermijn wordt het artikel kosteloos hersteld of vervangen voor hetzelfde of een gelijkwaardig product als herstel niet mogelijk is. Ook worden geen vervoerskosten gerekend wanneer garantie van toepassing is.
Garantiereparaties
- Wij hanteren de wettelijke regeling ten aanzien van Consumentenkoop voor geldige claims bij normaal gebruik en onderhoud.
- De garantie geldt niet voor normale slijtage.
- Garantiereparaties moeten door ons zelf worden uitgevoerd of door een door ons geautoriseerd servicecentrum.
Wanneer je aanspraak wilt maken op een garantiereparatie neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice via het Contact formulier of via een email naar service@merinda.nl en vermeld in het bericht je naam en factuurnummer. Onze serviceafdeling neemt dan zo snel mogelijk contact met je op om samen tot een oplossing te komen.
Bedrijfsnaam: |
Merinda B.V. |
Adres: |
De Niagara 3, 5152 VB Drunen, Nederland Let op! Dit is geen bezoekadres, showroom of winkel. |
E-mail: |
info@merinda.nl |
KvK nummer: |
82787247 |
BTW nummer: |
NL862604382B01 |